2021. július 11., vasárnap

Azori-szigetek 15. nap

Ez a nap már nem tartalmazott turistaprogramot, úgyhogy minek is beszámolni róla? Hát mert elég izgalmasra sikerült így is! Szerencsére már pár nappal korábban realizáltuk, hogy izgalmas lesz, a repülőtéren szembesülés még kicsit fokozta volna az extremitást... Valaki valahol elrontott valamit a jegyeinkkel (bonyolult, diszpécseren keresztüli foglalás volt a tavalyi voucher beváltása miatt), így én külön utaztam, és ezzel nagyon jól jártam :) Ehhez képest Emó egymaga küzdött meg a három gyerekkel, a két nagy csomaggal és a két átszállással, plusz a másfél óra késéssel az amúgyis maratoni út végén. Így miután engem hajnali 5-kor kivitt a reptérre, a következő nap hajnali fél 5-kor haza is értek...

Bezzeg én, aki egy kis hátizsákkal szeltem át a háromezer kilométert, az átszállások várakozásai alatt kényelmesen telefonokat intéztem, a gépeken fotókat feliratoztam, és mivel nem éjszaka kerültem a kontinens fölé, még az Alpokat is megcsodálhattam:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése