2021. július 1., csütörtök

Azori-szigetek 4. nap

Gyors múzeumozás (csak az általános múzeumba mentünk be, a bálnaipari múzeum alighanem sok lett volna Dusának), majd megnéztük az északi oldal világítótornyát, és összebarátkoztunk őreivel, Vitorlafüllel és Óriástappanccsal.

Ezután útbaejtettünk egy piknikhelyet (amelyek nagyszámban és teljesen üresen találhatóak mindenfelé), mivel meg kellett ejtenem egy állásinterjút 😊 Miután ezen is túlestünk (mint már másnap kiderült, sikeresen), lemásztunk egy nehezen megközelíthető csodaszép strandhoz (miután az ösvény bejáratánál megsimogattuk és kibogoztuk kötelékeiből az ott legelésző kecskét), ahol a magyar-portugál EB-meccset terveztük festői körülmények között megnézni, de az adás nem igazán ment, így kénytelenek voltunk a tájra figyelni 😊 Találtunk is számos dolgot: hajóroncsot, egy elrejtett csónakot, partra vetett, a kövekre szilárdult portugál gályákat felfújt vitorlával és egy szurdokot vízeséssel:

A napi állatmennyiség is tovább nőtt a kutyák és a kecskék után, Lica pedig nem tudta titkolni, hogy a színlelt nagy macskautálat mögött mégiscsak szereti őket, mert sírva fakadt, úgy aggódott, hogy a pici cicákat elüti egy autó.

A szállásunkra visszatérve megnéztük a közeli vízesést lusta gyerekek nélkül, majd Emó érzékletes közvetítés-felolvasásában izgultuk végig a meccset utólag.